beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Tengok - tengok dapat duit.

hari - hari aku online blog, facebook. tak semestinye layan mereka berdua je. so aku surfing - surfing la internet ni. cek - cek mane tau ade care lagi boleh aku nak buat duit. dan memang ternyata ada.

caranye senang, kite tengok website, kite dapat duet. tak percaye? aku da dapat duit pon. ala, macam churpchurp, blingd, saysmy jugak. tapi kalau mereka ni klik link dapat duet klik link dapat duet. tapi yang aku jumpe ni, kite kene tengok website selame beberapa saat yang telah ditetapkan, then dapat duit.

join die free je. syaratnye kene ada akaun PAYPAL. sebab duit tu dibayar mengikut paypal. minimum cashout $15. $15 mahal kan? cube darab dengan RM3. dapat RM45. banyak tu. lagi sikit nak dekat RM50. nak join tak? senang je. tengok website beberapa saat, dapat duit. pastikan ade akaun paypal. kalau tade akaun paypal lagi, klik je SINI kalau nak buat.

bile dah buat paypal, nak join klik banner bawah. terima kasih ^^

No comments:

Post a Comment