beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Mozilla Firefox gaduh dengan Google Chrome ???

err.. dorang ni selalu gaduh. berebut na suroh aku pakai dorang. tapi disebabkan aku ni adil orangnye, jadi aku pakai la due2. HAHA. tapi dorang ni walaupon aku dah pakai due2, dorang tetap gaduh jugak. aku biase pakai Mozilla Firefox untuk bukak Facebook (Facebook Mobile je). Google Chrome pulak aku pakai nak bukak blog.

pastu bile aku pakai Mozilla Firefox, Google Chrome merajuk. bile pakai Google Chrome, Mozilla Firefox pulak merajuk. merajuk cane? bile aku layan blog pakai Google Chrome, Mozilla Firefox merajuk "Problem Loading Page." Google Chrome pun merajuk mcm tu jugak kalau aku layan Facebook kat Mozilla Firefox.

aku sampai sekarang ta jumpe penyelesaian nak baikkan dorang ni. aku dah pakai dorang same2, gaduh jugak. HUHU. korang ade penyelesaian nak bagi dorang berdamai tak? tenang siket aku nanti. HOHO.

Mozilla Firefox ni pemalu ye. ce tengok, die malu tunjuk muke xD


             vs            

No comments:

Post a Comment