beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

perjalanan penuh dengan pengalaman

pkol 10 lebih aku kua, pegi JPN, amek IC baru. (burok muke aku. nyampah tengok xD )
lepas amek IC, pegi pekan buat acc Maybank pulak. gile banyak berlambak orang. ta kire kt mane2. kt bank ramai, kt mane2 pon ramai lah O.o
sebab semalam cuti ke? then semua pejabat bukak hari ni. berpusu2 orang dtg. na cari parking pon payah =.='

masok Maybank buat acc baru (maklumlah, orang berbisnes xD )
gile lame tunggu =.='
aku ni 1st time gune Maybank2u. igt nak transfer la duit aku ke akaun org lain. tapi tgk2 tade '3rd party transfer' kt menu Maybank2u tu. aku tatau sebab ape. bile tanye ayah aku, baru aku tau kene ade TAC pulak. dah tu kene amek pakai ATM pulak =.='
aduh~ 1 hal lagi nak kene pegi pekan balek. em.. dah la jauh. lantak kau situ. pegi sok2 je lah xD

p/s: gile penat hari ni =.='



______________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment