beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Keluar hitam

tett~ blackout maksod aku xD
malam tadi aku layan bola. Bahrain vs Malaysia. tatau lah keputusan penuhnye berape kan. hoho. pkol 1 lebih kot habes. ta larat aku nak berjage :O

aku tgk Malaysia maen, erm.. mase pertame dorg maen, macam berterabur. ade jugak peluang yang terlepas. huhu. tape lah. perlawanan terakhir nti lawan ngn Jepun. bulan Mac ta silap, aku dgr pengulas kate macam tu :D

aku ta tgk habes bola malam tadi. aku masok tido pkol 1 lebih. hoho. mase tu tgh msj dgn si die. die ta tido lagi. tggu aku. so shuweet *winkwink*

tgh syok msj tibe2 Keluar Hitam (blackout) =.='
gelap gile. aku ni dah la takot gelap. terkejut aku dibuatnye. grr =.='

p/s: nak try beranikan diri lepas ni xD



_____________________________________________________________________

2 comments: