beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Jom tingkatkan traffic blog anda

Ok. Disebabkan aku ni newbie lagi, jadi aku mungkin ketagih utk mendapatkn traffic blog. Aku pergilah BW. Ok, BW itu blogwalking. Haha. Asalnye aku tatau pon ape itu BW, tapi member terangkn, baru aku tahu xD
BW juga salah satu tingkatkan traffic blog korg. Sebabnye, bile korg menjejakkan kaki kt salah satu blog (walaupun korg tatau sape pemilik blog tu), korg boleh tinggalkan link blog korg kt situ. Same ade korg taruk kat shoutbox/ cbox atau comment2 di entry post dorg yg menarik. Tapi, nak jana traffic ni mesti kene pade tempatnye dan ade care yg sesuai ok.

Haa.. jom bace selanjutnye kat SINI



___________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment