beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Keperluan hari-2?

ok, pagi tadi aku pegi Maybank. pegi mesin ATM. aku tgk pagi2 pon dah ade yg pegi mesin ATM kan. aku pike balek. nta2 tgh2 malam/ pagi pon ramai kot~
lepas sorg masuk, org lain pulak masok. dah macam satu keperluan rupenye kehadiran mesin ATM ni. tak kire la bank mane. asalkan ade kad ATM dan bole cocok dan keluar duit, memang keperluan harian O.o

jeles aku tgk org keluar duit dari mesin ATM ni. dorg keluar banyak. ratus2..
aku ni.. dalam akaun ade RM150 je. nak keluar sayang pulak xD

skrg ni pulak ade masalah na login maybank2u punye website. huhu. sedihnye aku. na cek pon taleh. kerje aku asik keluar masuk bank je. tanye itu ini, mintak itu ini. huhu.

aku berdoa pada Allah agar dipermudahkan segala urusanku. Amin~

p/s: pagi tadi nampak pegawai bank lain datang mesin ATM keluar duit dari Maybank xD



______________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment