beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Comelnye beruang ni! Jinak lagi tu

Assalamualaikum, selamat sejahtera. hehe.

belikan aku teddy bear sekor boleh? huhu. teddy bear besar punye ni. 1.2 meter sampai 3.0 meter pon ade! harge kat SINI lagi murah kalau beli kt kedai. tak pernah aku jumpe harge murah mcm ni. tak percaye? tgk je la kt SINI.

eh, belikan aku 3.0 meter punye tau. beli cepat sebelum habis! aku nak sgt2 teddy bear besar ni. sedap dipelok. lembut pulak. nasib baik teddy bear ni jinak ta gigit orang kalau kite pelok die. haha. baik betul teddy bear sekor ni ^^

nak beli teddy bear BESAR punye? klik je kt SINI atau klik kt banner bawah ni. belilah utk orang tersayang kan. sesekali bagi surprise kat dorang ^^


p/s: aku hanya promote teddy bear ni. kalau nak beli klik kat banner ^^

No comments:

Post a Comment