beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Masa depan pelajar SPM 2011 terletak pada 22 Mac 2012???

betul ke keputusan SPM 2011 keluar pada 22 Mac 2012? ramai betol kate macam tu. kalau betul, ape perasaan korang? ^^

perasaan aku?
sekarang ni masih lagi relax. malah aku tertunggu-2 keputusan SPM bila nak keluar ^^

kenape?
sebab aku rase yakin semacam yang aku boleh dapat ape yang aku nak.

target?
aku target 5A+/A/A- ke atas. tapi kalau dapat 10A+. lagi gembira dan alhamdulillah.

kenape?
sebab aku dah banyak sangat kecewakan parents aku. jadi aku rase ini mungkin dapat gembirakan parents aku, sebab aku dah buat yang terbaik.

aku ni jenis acuh ta acuh. kalau orang tanye target berapa, aku kadang-2 jawab 10, kadang-2 5, tapi dalam hati memang nak 10 la xD

aku doa sangat-2 yang pelajar SPM 2011 dapat keputusan yang bagus-2.

eh myraazraff, nti kalau dah keluar keputusan, kongsi la keputusan anda berape. tengok anda macam bijak pandai cerdik ^^v

No comments:

Post a Comment