beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

"Surat khabar lama, paper lama, battery lama, tin susu lama etc etc lama"

dah lama aku tunggu orang yang kutip surat khabar lama ni datang. aku ingat hari cuti je dorang ade. pasal kadang-2 hari sabtu ahad dorang memekak gak "surat khabar lama" ni xD

bile aku dengar je "surat khabar lama," aku terus keluar. na tengok lori tu. okey mule-2 die round kat jalan belakang-2 dulu. pastu aku dengar lagi. aku ingat na lalu depan rumah aku ni. tapi die pegi round balek kt jalan belakang. haish.. panas hati aku. tape, confirm die lalu lagi.

then bile die lalu aku pon lambai-2 kat die mcm tahan bas xD
pastu aku tunjuk surat khabar, buku-2 lama, macam-2 la. kutip-2 semua, mak aku bawak keluar radio lame, penapis air yg lame. lagipon dah rosak. hebat dorang ni. peti ais lama die mintak, barang elektronik yg ta pkai yg lame-2 pon die mintak O.o

contohnye barang-2 yang dorang amek :

  • peti ais
  • mesin basuh
  • radio
  • alat elektronik macam-2 la.
  • surat khabar.
  • majalah.
  • buku.

macam-2 dorang amek :D
aku bagi radio, penapis air dengan kertas-2 je la (:
hasil dari sume tu, aku dapat RM5. yeay~! tape lah siket, lepas beli aiskrim jugak xD

p/s: kalau ade banyak surat khabar, bg je dorang dari buang kt tong sampah. berbaloi jugak sebab dapat duit ;)

No comments:

Post a Comment