beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Entah hape-hape!

makin lama hidup makin tak tenang
malam tadi tidur tak lena, hati tak tenang. sebab memikirkan benda remeh-temeh.
dah, bila tak tenang tu, confirm mimpi yang bukan-bukan.

antaranya, aku mimpi ular. pergh~ orang kata kalau mimpi ular maksudnya kite kene sihir. ni yang aku malas ni. huihui. boleh pulak aku mimpi ular ade depan rumah aku, nak masuk rumah. dah la aku mase tu memang kat pintu. ularnye panjang gedabak, besar, serem~ nasiblah mimpi je.

dah tu, tibe-tibe tukar mimpi pulak. mimpi aku kerja balek kat kedai buku sekolah. hey, takkan la aku rindu nak kerja kot.
time kerja tu tibe-tibe ade budak datang hantar bungkusan kat aku, katenye posmen bagi. eh specialnye aku sampai posmen datang tempat kerja semate-mate nak bagi bungkusan tu.

apa lagi yang aku akan mimpi malam ni. harap-harap yang indah je la.

No comments:

Post a Comment