beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

"hadap sgt dgn follower sampai nak nipu"

aku ditipu xD
title atas tu ayat Faraa. die bengang ade org tipu aku. kate dah follow aku, then suroh aku follow balek. tapi sebenarnye org tu tak follow pun. Faraa sorg je lah follower aku xD
bace seterusnya, kitorg potpet potpet kt Facebook:

Faraa Lokman: ey gemok, dah promote blog blm? :D 
Omey Shariffudin: promote blog aku? dah. kt ebg ngn mr.mrs bloggie je xD 
Faraa Lokman: ha, okey la tu. dah bape followers? :D 
Omey Shariffudin: kau je. bia lah tade follower xD 
Faraa Lokman: eh, tadi aku bace kat mane entah. ade org follow blog kau. pastu kau follow die balek kan? 
Omey Shariffudin: mane ade die follow. aku tgk 1 follower jugak. kau je la yg follow aku 
Faraa Lokman: ceit. tipu je die. takpe la, tak kesah :) 
Omey Shariffudin: tu la =.=' geram gak xD 
Faraa Lokmanhadap sgt dgn follower sampai nak nipu. haha :D 
Omey Shariffudin: tu lah. biarlah. ta ikhlas nak follow tu xD 
Faraa Lokman: a'ah. tau takpe. bengang je. eh, aku pulak yg bengang xD

p/s: sila tinggal jejak anda di cbox :D

No comments:

Post a Comment