beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Mask buatan sendiri!

malam tadi aku pakai mask. mask buatan sendiri lagi. tak percaye? haha. mak aku cakap, boleh hilangkan jerawat. sebab mak aku komen muke aku penuh jerawat. haha. jadi aku cube dulu la bende yang ta pakai modal ni. kalau tak menjadi, baru pakai produk2 yang macam2 ade kat pasaran. haha.

bahan2 cume tepung ubi kayu dengan air asam jawa.

tepung ubi tu letak lah dalam mangkuk, pastu letak asam jawa, campur air. jangan cair sangat, nanti tak melekat kat muke pulak. letak air siket bagi pekat, gaul2 asam jawa dengan tepung tu, pastu bile dah pekat, tepekkan kt muke. tadaa~ biji asam jawa tu buang lah. na tepek kat muke jugak ke? xD

aku baru pakai semalam, dan akan pakai lagi hari seterusnye, kalau menjadi Alhamdulillah ^^

No comments:

Post a Comment