beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Jom jadi jutawan!

Ahah! Lukenabeb! Huhu. Saje je buat title yang tak berape hot tu. Yelah, kalau nak org bace post kite kan, kite kene cari title yang boleh menarik minat org lain supaye org membace xD

Ok, bende yg aku nak cerite ni ade la jugak berkait dengan bisnes, wang, dan pendapatan sampingan.
Pasal topup! Hihi.

Tade lah, kebiasaannye korg sebok pegi kedai kan nak beli topup. Dah tu kdg2 bile dah sampai kedai, alamak~! Kedai tu tutup, tak pon dah habes stok topup. Mane lagi na cari topup kalau saat2 kecemasan kan. Kalau ade kedai lain tape lah jugak. Tapi bayangkanlah korg bergantung pade satu2nye kedai yg ade kat situ. So, kalau korg join jadi agen topup, kan ke memudahkan hidop korg. ye dak? percayelah 100%. Tak main la aku nak menipu. Huhu. Aku sendiri dah jadi agen topup. Taklah lame sangat. Masih baru lagi. Aku start join 8 Januari 2012 sampai lah sekarang. Dan aku rase aku takkan berhenti jual sebab memang ini yang aku idam idamkan dari kecik. Jual topup! Hihi. Aku sendiri dah ade pelanggan tetap. Aku ni orang yang minat pade phone, topup, laptop, tak kesah lah asalkan gadget :D

Korang nak tau tak kelebihannye jadi agen topup ni?

  • Boleh beli topup bile bile mase! 24 jam sehari, 7 hari seminggu, setiap saat lah!
  • Beli topup dengan harga diskaun! Kadang kadang kan, kedai ni meletakkan harga 'perkhidmatan' lah kononnye. Sampai kite beli topup RM10 jadi RM10.50. Membazir je tau. Tapi kalau jadi agen topup ni, wa cakap sama lu, memang jimat! Wa beli Celcom RM5 dengan harge RM4.84 je! Mane lagi RM0.16? Wa cakap sama lu, itulah jimat!
  • Jimat duit minyak. Hah! Ini aku suke. Sebab kawasan perumahan aku langsung tade kedai topup! Jadi susah lah nak topup. Kalau nak topup, aku selalu suruh kawan kawan. Huhu. Tapi sekarang tak lagi. Aku dah jadi agen topup, jadi aku topup diri sendiri pon boleh! Jimat lagi duet aku dari bagi kt kedai =='
  • Tak payah keluar rumah langsung nak beli topup! Korang nak tau, kerja mcm ni wa cakap sama lu, memang ta penat. Kite dok umah, org dtg jumpe kite na beli topup, org tu bg duit, kite bg topup. Cara na topup senang. Hantar msj ke server mintak topup, then server hantar topup kat pelanggan. Easy!

Korang tak perasan ke topup/ prepaid ni sentiase diperlukan? Wah.. sudah panjang lebar pulak aku bercerite. Eh, kalau nak tau lebih lanjut, baik pergi SINI



________________________________________________________________________
Nak jadi agen topup? Jom klik sini ;)

No comments:

Post a Comment