beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Kenduri kahwin

Aku baru balek dari kenduri kahwin. Haha. Aku tatau lah na desribe mcm mane pon perasaan aku ni. Naseb baek kenduri ni selang serumah dari rumah aku. Rajin lah jugak aku nak berjalan. Kalau jauh memang aku malas. Berlaparlah je lah jawabnye =.='

Lagi2 buat mase Maulidur Rasul kan. Moga2 pasangan itu berbahagia hingga syurga. Sepatutnye, sekarang pon kene pergi kenduri jugak kat Sungai Tengi. Tapi disebabkn aku ni jenis yg pemalas, jadi aku malas lah ikot. Lagipon dah makan sebelah rumah tadi. Harap2 lah perut aku ni bertahan lame, kalau tak, kerjanya asik nak melahap je :D

Nak tau ape pentingnye kenduri ni? Memberitahu org lain bahawa pasangan ini sudah bersatu dengan lafaz akad nikah. Bayangkan kalau dorg bernikah tapi tak buat kenduri, pastu orang lain taktau. Bile orang lain tak tau, mcm2 lah mulut org bawak kan? Nanti orang akan salah anggap, bile nampak tinggal berdua dalam rumah, hah, orang yg tak tau tu pergi la panggil Jabatan Agama Islam. Haha. Pernah terjadi mcm ni tak? :D



_________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment