beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

outing bersama classmates.

created 29 September 2012.

outing bersama classmates. Hidayah dan Sabrina. baru aku tahu mengapa dorang selalu outing lama. rupanya tengok barang kat Watsons dan Guardians sangat lama.

kemudian pergi makan, yeyeah! makan KFC. menggunakan voucher yang kami terima secara percuma, takkan nak simpan je kan. hehe.

aku hanya dapat tangkap gambar Dayah, gambar Sabrina tak dapat pula. huhu. Sabrina makan sangatlah comel. bersepah. hehe.

ya, ini dia Dayah. makan 3 ketul ayam. dia macam aku, underweight. tapi makan banyak.. tak gemuk2. kami selalu mengeluh benda yang sama. hehe.

dan ini pula aku. dah pandai snap gambar bila keluar macam ni. biasanya malas yang amat.

maaf, gambar Sabrina aku tak dapat. hehe.


No comments:

Post a Comment