beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

hamster kesayangan, Boni!


Ditulis pada 31 Ogos 2012.

Assalamualaikum.

hey hey, tengok apa yang aku ada. haa, ini hamster kesayangan aku bernama Boni.
kenapa nama dia Boni? sebab dia ni albino.
haa.. kenapa tak panggil Bino? sebab aku ada 2 hamster albino.



asalnya aku beli hamster 2 ekor. jantan dan betina. pastu beranak 3 ekor. pastu maknya makan semua. mungkin maknya tahu anaknya tak mampu nak survive. ataupun 1st time beranak, so dia stress. its normal thing kalau hamster makan anak sendiri.

kemudian dia beranak lagi 8 ekor. pastu tinggal 7 ekor sebab maknya makan sekor. lantaklah dia nak makan xD

7 ekor ni, 3 ekor warna sama - oren putih. 2 ekor warna macam parents dorang. dan 2 ekor lagi ialah albino.

anak2 mereka aku dan adik2 ku dah jaga selama 2 bulan lebih. yeay!

kami sayang hamster kami ni ^^

hensem tak hamster aku, Boni? hehe >_< (dia jantan)

No comments:

Post a Comment