beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

outing.


created 7 September 2012 5:58 PM

hehe. seronok outing sebab pakai baju tshirt KMS dan seluar. ok, sangat tak sangka boleh pakai tshirt rupanya. tapi syaratnya pakai baju tshirt KMS lah. hehe.

sampai di pekan Banting, singgah di Secret Recipe. okey, jujurnya aku baru first time masuk Secret Recipe. jadi sangatlah jakun. haha. sedih tak? :P

aku order Strawberry Milkshake dan Mushroom Soup.

pergi dengan mereka :)

kemudian berjalan ke The Store survey handphone. kedai cenderamata kot lepas tu. pastu Pizza Hut. pastu balik!

aku beli apa je? beli sabun badan jenama PROTEX Fresh 4x75g berharga RM5.80. haha. bila aku cerita macam ni kat kawan aku yang lain, dorang kata aku cerita sangatlah detail. bagus kan tu? hehe.

sampai KMS ingat nak main basikal alang2 dah pakai baju sukan. tapi lambatnya buka =='

pastu nak main hoki pun stor sukan buka lambat. eh kenapa semua lambat ni?

No comments:

Post a Comment