beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

kenangku dalam doamu.


7 September 2012 1:59 PM

hari ni kawan aku keluar matrik. dia nak pergi sambung kat KIST Kelantan tak silap. ambil Diploma Nursing. sangat sedih. sebab dialah kawan yang bagi aku semangat untuk terus belajar di sini. tapi last2 dia yang keluar sebab nak capai cita2 dia.

aku tak tahu pun dia ada masalah yang sama seperti aku masa mula2 masuk dulu. ye, memang aku banyak kali kata dia jahat sebab buat aku macam ni. dia dah bagi aku semangat tapi dia yang nak keluar.

tetapi aku takleh buat apa2. dia pergi pun untuk mencapai cita2 yang dia inginkan dari kecil lagi.
dan, día juga salah seorang rakan yang menyedarkan aku untuk mencapai cita2 yang aku inginkan.

dia tak mengajak aku untuk keluar. hanya menyedarkan.

kawan, aku harap kau takkan lupakan aku. aku pun insha Allah tak akan lupakan kau. terima kasih untuk segalanya selama kita berkawan. terima kasih juga sebab bagi semangat dan kata2 motivasi. aku sangat hargainya. kawan, kau sudah sambung belajar dengan mengambil course yang kau nak sangat. aku harap kau tak lepaskan peluang ni. belajar rajin2 ye. aku doakan kau. dan doakan aku juga kawan :')

ha ha, dia yang tudung hitam. jangan tengok tudung putih tu. sebab dia comel sangat :P
oh ye, selamat tinggal kawan :')


bukankah hati kita telah lama menyatu
dalam tali kisah persahabatan ilahi
pegang erat tangan terakhir kalinya
hapus air mata meski kita kan terpisah

No comments:

Post a Comment