beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

hidupkan blog...

lama dah terbiar blog aku ni. last update pun Oktober 2012. haha. kesian. kadang2 aku pun rasa tak perlu ada blog. tapi skrg aku ingat nak luahkan semuanya kat blog. kalau aku mampu buat. haha.

well. hye blog :)
i miss you. seriously. aku bosan tengok kau yg sama je dari dulu. tak berubah2. tp bila cakap pasal berubah, aku tak tahu nak ubah kau apa. haha.

aku hanya buang cbox. sbb aku bosan dgn advertisement yg tak sudah2. menyemak blog aku je. bukan aku nak pergi pun link yg korang bagi tu. haha. aku gi jenguk blog k. ptuih! padan muka sape yang bg link ads kat aku. haha.

then header pun nak tukar, tp masih takde idea nak edit mcm mana. itu belakang cerita.

rasa macam ckp dgn blog. takpun ckp dgn sesuatu yg kita tahu kita takkan dapat balasan. haha.

ok cukup kau merapu omey.

blog, ada masa aku jenguk kau lagi. miss you blog :)

No comments:

Post a Comment