beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Diam.

hye. tahun depan 20 tahun. eh, aku dah besar. bagi aku takde perkara luar biasa. cuma angka 1 bertukar jadi 2 kat depannya. aku takdelah nak menjerit OMG Oh My God sebab umur dah meningkat. sbb bukan aku seorang yang meningkat usia kan? haha.

budak2 yang tunggu result SPM ada yang kerja kat KMS ni. dan mereka2 pelajar KMS terpedaya dengan mereka. memanggil mereka 'kakak'. tak, aku tak gelakkan. aku diam sahaja. kadang2 aku juga rasa 'eh, aku rasa macam budak sekolah'. aku diam.

tentang pemadam. aku tak pernah habis pakai sebiji pemadam. pemadam masih berbaju plastik. tup tup hilang. ok takpe, aku diam. (mengarut sampai ke pemadam)

aku tak suka betul bila tak online, banyak idea aku nak update kat blog ni. tapi bila dah online, aku lupa segalanya. ok tipu, hanya segelintir. bukan segalanya.

p/s : update kat makmal komputer waktu tutor Comp Scn.

No comments:

Post a Comment