beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Bila bukan kenduri kenalan kita.

hari ni pergi kenduri kat Kundang. or Kundang Jaya mungkin.

aku tak berapa berkenan nak ikut ke kenduri kenalan parent sebenarnya. sebab tahu confirm lama kat sana macam tunggul. tapi dah terpaksa ikut nak buat cane kan.

dah yang bawa keretanya pun ayah aku. jadi kenalah ikut je...

sampai sana perkara pertama yang mak aku buat ialah borak. lama. ayah dan adik aku cabut dulu gi makan. lepas tu aku menyusul pula. kalau tunggu dorg borak entah bilanya nak habis.

lauk sedap bai kat sana. ayam percik. yang tak tahan tu ada sambal tempoyak yang dah lama sangat aku tak makan. aku pun amek. ada ulam, tapi ulam tu semua aku tak tahu. aku cuma nampak jering je. haha. aku pun amek jering 4.

dah makan tu borak lagi. adoyainya pun. inilah sebabnya aku menyampah kena ikut. dorang borak sesama dorang, aku ini macam tunggul terpaksa tunggu dorang. dah berpeluh2 aku kat situ dari hujung rambut hingga hujung kaki -_-

kalau aku nak gi kenduri kawan aku, ada je alasannya supaya aku tak pergi. ini yang nak timbul rasa benci. sabar jelah.

lepas tu nasib baik balik. kalau tak memang aku angin lagi.

No comments:

Post a Comment