beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Berjaya.

yeay! akhirnya berjaya juga aku download ubuntu. haha. ok excited jap xD

bukan apa, sebab lab computer kat KMS ni pakai Operating System Ubuntu. jadi ada sesetengah software yg Ubuntu je support. OS lain tak support. lagi2 Openshot. memang OS lain tak dapat download. sebab support utk OS Fedora dengan Ubuntu je. huhu. untung aku xD

aku pakai Macbook tak semestinya takleh download Ubuntu. Parallel Desktop kan ada :D

orang pakai Windows pun tak semestinya takleh pakai gak. nak pakai dua OS dalam 1 laptop kena ada Parallel Desktop. em... tu pandangan aku lah. haha.

mula2 pakai Ubuntu kat lab computer, memang agak blur. sebab tak biasa. tapi lama2 okey dan best juga sebab lebih kurang macam OS Mac je pun. haha. dan aku menyukainya :)

aku menyukai Mac OS dan Ubuntu. maaf Windows, awk dah takde dalam hati sy. hehe.

Ubuntu
 

Mac OS

No comments:

Post a Comment