beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Tak mahu jaga, kau buang.

Assalam.

sungguh geram dengan manusia2 yang membela anjing di kawasan perumahan aku ni. kalau dah tak suke pon, buang jauh2 boleh? jangan lepas macam tu je. bile anjing tu dah merayap, boleh memudaratkan orang lain tau! lagi2 kalau anjing tu jenis yang suke menyalak dan mengejar atau menggigit orang lain.

bila tuding jari tau pulak nak mengamuk, tak nak ngaku. payah payah. kalau tau jadi mcm ni, tayah ngade2 bela anjing. kan senang.

sekarang anjing tu dah jadi liar, berkeliaran sane sini takde arah. pastu bile lapar selongkar tong sampah manusia lain. nanti yg kene kemas tuan rumah tu jugak. kalau nak tolong kemaskan balek takpe jugak. tade orang nak marah. kau nak selongkar suke hati kau. tapi kemaskan balek.

dah tu, berkeliaran lagi. menyalak sane sini. mengganggu ketenteraman manusia lain. sampai malam2 pon nak menyalak. nak tdo pon tak lena. aku ni pulak dah la jenis negative thinker. bila dengar anjing menyalak, mule la aku pike bukan2. oh sedih sedih.

lagi2 rumah aku kene tempias. pelik sungguh. ape ade kt rumah aku sampai semua anjing dan kucing kat taman ni suke datang dan lepak rumah aku? boleh jadi mini zoo kucing dan anjing. terpakselah sentiasa tutup pagar tu supaye anjing tak masuk. huhu.

haiyo, aku lepas geram pon bukan jiran2 yang membela anjing ni bace :P

http://images.wikia.com/catdognickelodeon/images/f/f8/Cat_angry_At_Dog.jpg

No comments:

Post a Comment