beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Jangan buat pada orang kalau tak mahu terima balasan sama.

Assalam.

entry ini berkenaan luahan hati. kenape aku menulisnya? sebab dia yang aku dah padam dalam memori mengatakan rindu pada aku baru tadi. aku sangat kurang suka bile mengungkit benda lame.

dulu dia bersama aku. tapi tak lame pon. 18 atau 20 hari je kot. lepas tu kate dia tak layak untuk aku. dulu memang aku sayang die. sampai aku terhegeh2 pergi kat die balek. tapi die tak layan. lepas tu, aku terime hakikat yang aku dan dia memang tak mungkin bersame lagi.

http://www.myemospace.com/images/Broken-heart-14.jpg

dan ketika aku mula sayang pada orang lain, die pula datang terhegeh2 nak aku balek. asalnya memang aku tak mahu. tapi aku terima sebab kesian~
tak lame jugak. 1 bulan je bertahan. sebab makin lame perasaan aku makin pudar pada dia. perasaan aku ade pada orang lain.

tapi sekarang, secebis perasaan pon takde kat die. KOSONG. entah kenape, bile die mesej aku rase menyampah sekali. benci mungkin.

hati aku dah dirawat orang lain. dia rawat aku sebaiknya :)
http://www.myemospace.com/images/Broken-heart-16.jpg

pengajaran entry ini: "what goes around come around"

p/s: perasaan ketika menulis entry ini ialah geram menyampah + suke sayang. kau ade? HAHA.

No comments:

Post a Comment