beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Karnival Jom Masuk U dan Festival Kasut di PWTC, Kuala Lumpur

hari ni aku pergi PWTC. macam2 yang aku dapat tengok. memang sangatlah ramai orang. tapi naseb baek aku masih boleh bernafas. haha. menipu je kalau tak boleh bernafas kan ;)

macam2 rupenye tempat pengajian ni. yang aku tak pernah dengar pon ade. tak tahu pulak aku. aku masuk amek je sume flyer, pemplate (ntah btol or tak ejaan), macam2. paling penting amek UiTM, UTeM, UTM dan UPSI :)

selain Karnival Jom Masuk U, kat PWTC ade Festival Kasut :O
masuk sane memang macam2 kasut ade. aku beli selipar je. selipar google je :D



selain tu, kat Festival Kasut tu, aku ternampak sorang artis ni la. ABON! tapi aku tengok die santai je. takde pulak orang berebut amek autograph. pelik ni. lantak la asal mereka bahagia. haha. tak dapat pulak aku nak tunjuk bukti jumpe Abon tadi.

p/s: kali kedua jumpe artis.

No comments:

Post a Comment