beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Facebook ada kebaikannya.

Assalam.

mengapa title seperti itu?
sebab facebook adalah salah satu sumber aku berubah menjadi lebih baik. yeay! ^^

tak percaya? sekarang kan ramai yang berdakwah di facebook. tak kurang juga yang update status kata2 motivasi. kadang2 aku pun update status yang boleh menasihati diri aku sendiri dan boleh diguna pakai oleh orang lain.

ye, semua orang ada facebook. pada sesetengah orang yang takde facebook tak bermakna dia kuno atau ketinggalan zaman. bagi aku mereka orang yang sangat beruntung kerana tak dipengaruhi oleh rakan2 yang mungkin ingin mengajak mengumpat :)

aku juga kadang2 pernah terfikir untuk deactivate fb. tetapi aku manusia. aku sayang facebook aku. hehe.

akhir kata, sila pandang positif pada sesuatu perkara. boleh jadi kamu sayangkan perkara itu tetapi ia sebenarnya buruk untuk kamu :)

No comments:

Post a Comment