beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Aku sayang bangsaku!

Assalam, selamat sejahtera.

kejadian berlaku pada 30 August 2012, pada kelas terakhir aku di bilik tutorial di kolej.

masa tu aku sedang on the way ke kelas tutorial lagi. bila masuk bilik tutorial, aku pelik tengok kawan2 aku berkumpul dekat 1 meja ni. aku pelik dan joinlah tengok sekali. rupanya sebuah karangan yang terdiri daripada 1 perenggan sahaja. tetapi boleh menimbulkan ketidakpuasan hati semua pihak. nak tahu apa katanya?

MALAYS ARE RACIST. budak ini berkata bahawa orang melayu hidup mewah bukan atas keupayaan sendiri. dia berkata lagi bahawa melayu bukan asal daripada Tanah Melayu tetapi lari dari negara seberang. dia berkata bahawa melayu telah mengubah sejarah. dia menulis yang Parameswara adalah putera India dan masuk Islam. tetapi dia mengaku dia MALAYSIAN kerana dia menulis -from MALAYSIAN-

maaf, ini sahaja yang dapat aku kongsikan. kerana aku sudah lupa. dan aku juga tidak tahu siapa yang tak puas hati ni.

komenku: mengapa pelajar ini tidak puas hati dengan bangsa melayu? aku tak suka bangsaku dihina seperti ini. yang pasti pelajar ini mesti bukan melayu. dan aku benci bila die mengaku dia MALAYSIAN, tetapi mengutuk sesama sendiri. atau adakah pelajar ini hanya ingin mencari publisiti?

Happy Independence Day guy :)

No comments:

Post a Comment