beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Pemangsa yang bengap!

aku pernah post pasal Ruziela binti Abdullah yang menipu duit aku dulu. die ni online seller memang dah banyak menipu. aku ade kenal dengan sorang sis ni, mangsa tipu die jugak. die meluahkan rasa hatinye kat blog die. silalah tengok isinye kat SINI.

taktau pulak die ni dah banyak menipu orang. kesian orang2 yang dah die tipu. kesian termasuk aku jugak tau! sedih. nasib baik duit boleh dicari walaupun susah. kite susah2 cari duit, die cari duit senang je dengan menipu. name die pernah naek kat FANPAGE facebook ni. tengok la. bagi korang2 yang suke online shopping, hati2 lah. senang je nak tau die menipu ke tak. kalau die bagi name dan nombor akaun, cube google search dulu. taip je nama dengan nombor akaun die. kalau keluar orang tulis tipu2 sume tayah beli. pastu rajin2 la jenguk fanpage ni. banyak kes2 orang menipu kt sini.

p/s: oh dah masuk 1 mac rupenye. aku langsung tak perasan. khusyuk melayan 29 februari.

1 comment:

  1. Anonymous22 May, 2013

    RUZIELA ABDULLAH
    49B, KG SUNGAI BUAYA, DUNGUN TERENGGANU

    https://www.facebook.com/baju.moden.3

    lahir pada tahun 1989
    MAYBANK :163091004386

    NO TEPON : 01119790995
    IC NO : 890914-11-5160

    ReplyDelete