beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

Tekad.

akhirnya aku berjaya tekadkan diri utk Deactivate Facebook dan Twitter! yeah!

sedih tu ada juga. tp mcm gembira pun terlebih xD

faktor utama aku nak jimat. hello, buka Twitter setakat scroll TL tak best. takde mention ngn org2. buat apa aku nak kisah hidup orang. kalau on Facebook pula, notifications adalah juga tp tu semua dari group2. aku tak salahkan siapa2 yg online tak tegur aku. sebab aku pun malas tegur. haha. pengakuan jujur.

lagipun aku malas asik nak topup Yes aku je. aku pakai kredit je. nak amek bill kena komitmen bayar tiap bulan pula. sadis.

aku buka lappy pakai internet ni pun nak buat duit je. hehe.

lagipun dengan kehadiran segala apps utk smartphone kan dah banyak ibarat cendawan tumbuh lepas hujan. ceh peribahasa pula.

sekarang kita ada Whatsapp, Line, WeChat, Viber. lepas ni apa pula? aku pun cukuplah dengan empat2 apps yg aku cakap tadi berserta BBM. lagi cepat sampai maklumat. drpd Twitter ngn Facebook yg nak kena tunggu juga. penat jugalah. lagipun tahulah BlackBerry tak banyak memory utk apps. so jimatlah memory BB aku. haha. aku tengok kawan aku yg takde Twitter ngn Facebook ni bahagia je. haha. nak ikut jejak dia. sebab aku bahagia tanpa 2 ni. yeah.

segala yg berlaku akan aku update kat blog je. almaklumlah, dah takde Facebook ngn Twitter. haha. jadi blogger tegar la aku lepas ni. insyaAllah.

goodbye Facebook and Twitter. i'll miss you ;)

No comments:

Post a Comment