beli topup dengan harga diskaun!
jual topup atau topup diri sendiri. caranya klik SINI

mengapa ini semua harus berlaku?

fuh fuh *tiup blog aku yang dah berhabuk sangat ni.

hey. gila lama tak edit blog. memandangkan life di KMS sangat busy. hehe.

aku ingatkan bila sambung belajar, aku tak busy. rupanya sangatlah busy. hehe. baru aku memahami kenapa orang2 yang further study ni sangat busy sampai tak boleh online.
sebab selama ni aku ingat senang je dorang nak online. rupanya tak *sudah merapu.

content berkenaan title yang ditulis ialah, aku menangis kerana tension! :'(

hati aku masih sedikit tidak ada di KMS ini. aku masih tak dapat nak ikut cara belajar yang sebetulnya kat sini. fuh *tarik nafas, lepas.

ramai dah aku tanya, mereka memberi jawapan yang sama. mereka sangat bagus kerana nasihatkan aku. tapi hati aku sangat keras. huhu.


tapi demi mak ayah, aku betul2 nak belajar sungguh2.

No comments:

Post a Comment